
Kurs przygotowawczy z matematyki dla ósmoklasistów MatSkills 2026
Przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty i możliwość poznania ciekawych osób!

22 spotkania stacjonarne w soboty (66h zajęć)
Pierwsze spotkanie -wrzesień 2025
– 18 spotkań matematycznych trwających po 3h lekcyjne
– 4 inspirujące warsztaty argumentacji LifeSkills (debata oxfordzka, wspólnota dociekająca, mini kurs wystąpień publicznych)
– 1h sprawdzian 25 pytań zamkniętych zakończony informacją o wyniku
– 2h wykład oraz przykładowe rozwiązywanie zadań.
Dzięki współpracy z Kursem Sikory, wykorzystujemy metodologię prognozy wyników egzaminu ósmoklasisty.
Cena bazowa 3900 pln
Zapis i płatność do 30.06. – 1900 pln
Zapis i płatność do 20.08. – 2900 pln
100% gwarancja satysfakcji – bezwarunkowa możliwość pełnego zwrotu wpłaty po dwóch pierwszych zajęciach
Cel Kursu MatSkills
Celem kursu MatSkills jest powtórzenie i sprawdzenie kluczowych kompetencji matematycznych wymaganych na egzaminie ósmoklasisty. W szczególności takich jak:
- sprawność rachunkowa,
- wykorzystanie i tworzenie informacji,
- wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji,
- rozumowanie i argumentacja.
Prowadzący – Marcin Krysiak

Ulubiony nauczyciel matematyki,
z wykształcenia i zawodu architekt.
Tajniki wiedzy matematycznej,
szczególnie konstrukcji geometrycznych, wykorzystuje
w rozwiązaniu wielu
praktycznych problemów.
Rozwija matematyczne
zainteresowania uczniów oraz
rzetelnie przygotowuje ich
do egzaminu maturalnego.
Po mieście porusza się
wyłącznie na rowerze.
Najczęstsze trudności w nauce matematyki
Uczniowie mają problem
ze znalezieniem
metody rozwiązania zadania. Zdarza się to głównie
w przypadku wieloetapowych
zadań, wymagających
przeanalizowania
problemu.
Większy nacisk
w nauce
powinien być
położony
na wyłączanie
poza nawias
– z tym większość
uczniów ma
pewne
problemy.
Ćwiczeń wymaga geometria – większa część uczniów tej dziedziny matematyki po prostu nie lubi, wskutek czego ma problemy wynikające ze zwykłego uprzedzenia
i nieuzasadnionego przekonania, że „to jest trudne, bo to geometria”.
Na co kładziemy nacisk?
Uczniowie będą eksplorować związki przyczynowo-skutkowe w matematyce, skupiać się na strategii rozwiązywania zadań, nauce opisywania rozwiązań w punktach, by były one spójne, przejrzyste i logiczne. Celem jest to aby zobaczyć jak krok po kroku dochodzą do prawidłowych wniosków. Nacisk położymy też na techniki dowodzenia. Nauczą się w przekonujący sposób przedstawiać swe rozwiązania, do których doszli intuicyjnie z pominięciem logicznego wnioskowania, bo na egzaminie liczy się zapis. Skupimy się też na zainteresowaniu uczniów geometrią, zbudowanie pozytywnych emocji wokół zagadnień geometrycznych.